Γενικές ερωτήσεις
Το Pharmdot.gr δέχεται παραγγελίες μέσα από την ιστοσελίδα του όλο το 24ωρο, κάθε μέρα! Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο και απαντά στα email σας λειτουργεί καθημερινά 9:00 –18:00 και Σάββατο 9:00 – 18:00
Φυσικά! Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους όρους και την διαδικασία επιστροφής και αλλαγής προϊόντων ΕΔΩ(LINK πολιτικη επιστροφων)
Το Pharmdot.gr θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του εμπιστευτική και απόρρητη και γι αυτό δεσμεύεται ρητά για τη μη δημοσιοποίηση, ανταλλαγή, πώληση ή αποκάλυψη προσωπικών δεδομένων και στοιχείων των πελατών του. Δείτε περισσότερες πληροφορίες στους Όρους χρήσης.
Παραγγελία
Αποστολές γίνονται σε όλη την Ελλάδα. Τα περισσότερα προϊόντα μας αποστέλλονται εντός δύο εργάσιμων ημερών με κάποια συνεργαζόμενη εταιρεία courier.
Τα έξοδα αποστολής είναι Δωρεάν για αγορές άνω των 49€ έως 2kg, ενώ για αγορές κάτω των 49€ υπάρχει μία μικρή επιβάρυνση 4,00€.
Εάν πληρώσετε με αντικαταβολή, για παραγγελίες κάτω των 90€ η υπηρεσία της αντικαταβολής χρεώνεται 2,5€ (σε παραγγελίες άνω των 99€ και η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι δωρεάν). Αν επιλέξετε να πληρώσετε με Paypal υπάρχει μία επιπλέον χρέωση 4% που αντιστοιχεί στην προμήθεια του Paypal. Η πληρωμή με Κάρτα ή με Κατάθεση δεν έχει καμία επιβάρυνση.
Για αποστολές άνω των 2kg υπάρχει μία επιπλέον επιβάρυνση 1€ ανά κιλό ανεξάρτητα από το ύψος της παραγγελίας. Για παράδειγμα αν η παραγγελία σας ζυγίζει 3 kg η επιβάρυνση είναι 1€, αν ζυγίζει 6,5kg η επιβάρυνση είναι 4€ κλπ.
Οι συνεργαζόμενες εταιρίες courier είναι η ACS Courier.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Πολιτική Αποστολών δείτε ΕΔΩ
Μπορείτε να παραγγείλετε online από το site, τηλεφωνικά στο 2104402999 ή να μας στείλετε email με τα προϊόντα που θέλετε και τα στοιχεία αποστολής στο info@pharmadot.gr.
Οι παραγγελίες που γίνονται μέχρι τις 14:00 αποστέλλονται αυθημερόν σε ποσοστό 98%, εφόσον για όλα τα προϊόντα η κατάσταση διαθεσιμότητας τους είναι: ” Άμεση Διαθεσιμότητα (σε απόθεμα) “.
Μπορείτε να δείτε την κατάσταση διαθεσιμότητας κάθε προϊόντος στην σελίδα περιγραφής του.
Η παραλαβή του προϊόντος συνήθως γίνεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα της αποστολής (λόγω αύξησης των κρουσμάτων covid σε κάποια υποκαταστήματα courier, ίσως παρουσιαστούν μικρές καθυστερήσεις). Σε ορισμένα νησιά και απομακρυσμένες περιοχές ενδέχεται να χρειαστεί μία επιπλέον εργάσιμη ημέρα. Τα Σαββατοκύριακα δεν γίνονται παραδόσεις από τα courier.
Σχετικά με το τι ώρα θα φέρει το courier την παραγγελία σας, αυτό εξαρτάται από την διαδρομή που ακολουθεί ο διανομέας του courier και δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε ακριβώς. Μπορείτε όμως στα σχόλια της παραγγελίας σας να σημειώσετε ένα διάστημα 3 ωρών μέσα στο οποίο θέλετε να παραλάβετε, μιας και οι περισσότεροι διανομείς λαμβάνουν υπόψη τα σχόλια αυτά.
Σε κάθε περίπτωση, μόλις γίνει η παράδοση του δέματος στο courier, θα ειδοποιηθείτε με email (εφόσον έχετε δηλώσει την ηλεκτρονική σας διεύθυνση) και SMS (εφόσον έχετε δηλώσει αριθμό κινητού τηλεφώνου) με τον κωδικό αποστολής. Στην συνέχεια μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του δέματος σας στις ιστοσελίδα της εταιρίας courier με την οποία έγινε η αποστολή.
Σε εξαιρετικά ειδικές περιπτώσεις όπως μέρες με ασυνήθιστα μεγάλη κίνηση (π.χ. Black Friday), τριημέρων κλπ. η αποστολή της παραγγελίας σας ενδέχεται να καθυστερήσει μία επιπλέον μέρα. Παρόλα αυτά ακόμα και σε αυτές τις ειδικές περιπτώσεις κάνουμε διπλές βάρδιες για να σας εξυπηρετήσουμε το συντομότερο δυνατόν.
.
Το email σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο της συσκευασίας, δηλαδή έχει προωθηθεί στο τμήμα συσκευασίας, όπου το εξειδικευμένο προσωπικό του pharmadot.gr θα συλλέξει με προσοχή τα προϊόντα που έχετε επιλέξει, θα τα συσκευάσει, και θα τα τοποθετήσει στο δέμα σας. Ταυτόχρονα θα κοπεί η νόμιμη απόδειξη.
Μπορείτε να ελέγχετε το που βρίσκεται το δέμα σας στην σελίδα του courier εισάγοντας τον κωδικό αποστολής που σας έχουμε στείλει, ή να τηλεφωνήσετε στο courier για πληροφορίες. Οι σελίδες που μπορείτε να βλέπετε το δέμα σας στις παρακάτω σελίδες ή τηλέφωνα (με απλή αστική χρέωση):
ACS: 210 81 90 000 και https://www.acscourier.net/el/widget/web/greece/track-and-trace/-/ACSCustomersAreaTrackTrace_WAR_ACSCustomersAreaportlet
Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας στο 210 4952274 για να δούμε που βρίσκετε το δέμα σας.
.
Μπορείτε να ακυρώσετε ή να αλλάξετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά.
Πληρωμές & Προσφορές
Αποστολές γίνονται σε όλη την Ελλάδα. Τα περισσότερα προϊόντα μας αποστέλλονται εντός δύο εργάσιμων ημερών με κάποια συνεργαζόμενη εταιρεία courier.
Τα έξοδα αποστολής είναι Δωρεάν για αγορές άνω των 49€ έως 2kg, ενώ για αγορές κάτω των 49€ υπάρχει μία μικρή επιβάρυνση 3,00€.
Εάν πληρώσετε με αντικαταβολή, για παραγγελίες κάτω των 90€ η υπηρεσία της αντικαταβολής χρεώνεται 2€ (σε παραγγελίες άνω των 99€ και η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι δωρεάν). Αν επιλέξετε να πληρώσετε με Paypal υπάρχει μία επιπλέον χρέωση 4% που αντιστοιχεί στην προμήθεια του Paypal. Η πληρωμή με Κάρτα ή με Κατάθεση δεν έχει καμία επιβάρυνση.
Για αποστολές άνω των 2kg υπάρχει μία επιπλέον επιβάρυνση 1€ ανά κιλό ανεξάρτητα από το ύψος της παραγγελίας. Για παράδειγμα αν η παραγγελία σας ζυγίζει 3 kg η επιβάρυνση είναι 1€, αν ζυγίζει 6,5kg η επιβάρυνση είναι 4€ κλπ.
Οι συνεργαζόμενες εταιρίες courier είναι η ACS Courier.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Πολιτική Αποστολών δείτε ΕΔΩ
Μπορείτε να παραγγείλετε online από το site, τηλεφωνικά στο 210 4952274 ή να μας στείλετε email με τα προϊόντα που θέλετε και τα στοιχεία αποστολής στο info@pharmadot.gr.
Οι παραγγελίες που γίνονται μέχρι τις 14:00 αποστέλλονται αυθημερόν σε ποσοστό 98%, εφόσον για όλα τα προϊόντα η κατάσταση διαθεσιμότητας τους είναι: ” Άμεση Διαθεσιμότητα (σε απόθεμα) “.
Μπορείτε να δείτε την κατάσταση διαθεσιμότητας κάθε προϊόντος στην σελίδα περιγραφής του.
Η παραλαβή του προϊόντος συνήθως γίνεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα της αποστολής (λόγω αύξησης των κρουσμάτων covid σε κάποια υποκαταστήματα courier, ίσως παρουσιαστούν μικρές καθυστερήσεις). Σε ορισμένα νησιά και απομακρυσμένες περιοχές ενδέχεται να χρειαστεί μία επιπλέον εργάσιμη ημέρα. Τα Σαββατοκύριακα δεν γίνονται παραδόσεις από τα courier.
Σχετικά με το τι ώρα θα φέρει το courier την παραγγελία σας, αυτό εξαρτάται από την διαδρομή που ακολουθεί ο διανομέας του courier και δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε ακριβώς. Μπορείτε όμως στα σχόλια της παραγγελίας σας να σημειώσετε ένα διάστημα 3 ωρών μέσα στο οποίο θέλετε να παραλάβετε, μιας και οι περισσότεροι διανομείς λαμβάνουν υπόψη τα σχόλια αυτά.
Σε κάθε περίπτωση, μόλις γίνει η παράδοση του δέματος στο courier, θα ειδοποιηθείτε με email (εφόσον έχετε δηλώσει την ηλεκτρονική σας διεύθυνση) και SMS (εφόσον έχετε δηλώσει αριθμό κινητού τηλεφώνου) με τον κωδικό αποστολής. Στην συνέχεια μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του δέματος σας στις ιστοσελίδα της εταιρίας courier με την οποία έγινε η αποστολή.
Σε εξαιρετικά ειδικές περιπτώσεις όπως μέρες με ασυνήθιστα μεγάλη κίνηση (π.χ. Black Friday), τριημέρων κλπ. η αποστολή της παραγγελίας σας ενδέχεται να καθυστερήσει μία επιπλέον μέρα. Παρόλα αυτά ακόμα και σε αυτές τις ειδικές περιπτώσεις κάνουμε διπλές βάρδιες για να σας εξυπηρετήσουμε το συντομότερο δυνατόν.
.